ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ

PCM: Πες μας για τους βασικούς συντελεστές που εργάστηκαν στο Cognition. Σε κάποιο σημείο, υπήρξαν φήμες για δεύτερη σαιζόν. Υπάρχει τέτοια πιθανότητα;

CB:  Θα χρειαζόμουν πολύ χρόνο για να μιλήσω για τον καθένα ξεχωριστά, γι’ αυτό καλύτερα να αναφερθώ στη Phoenix Online ως ομάδα. Είμαστε μια μικρή ανεξάρτητη εταιρεία που αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, με τρομερά ταλαντούχα άτομα απ’ όλο τον κόσμο. Είμαστε πολύ παθιασμένοι και πολύ σοβαροί με αυτό που κάνουμε, έστω κι αν κατά βάθος δεν είμαστε παρά μια παρέα παιδιών που παθιάζονται με τα παιχνίδια τους. Επίσης, επιχειρούμε να συνεργαζόμαστε με διάφορους τρόπους και με άλλους ανεξάρτητους developers, να τους βοηθάμε από το μάρκετινγκ μέχρι τη διανομή και την έκδοση. Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει δεύτερη σαιζόν του Cognition. Δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε, διότι είμαστε πολύ απασχολημένοι με το Moebius, το Gabriel Knight και ένα spin-off του The Silver Lining που ονομάζεται Endless, αλλά θα φτάσουμε κι εκεί. Έχουμε ήδη αρκετές καλές ιδέες για αυτό.


Οι αναμνήσεις διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο.

PCM:  Αν ζητούσα από τους συνεργάτες σου να περιγράψουν την προσωπικότητά σου με μία λέξη, ποιες λέξεις πιστεύεις πως θα ακούγονταν συχνότερα;

CB: Τρελός. Φιλόδοξος. Αμείλικτος. Χαζούλης. Δραματικός. Παθιασμένος. Θετικός. Αν και μάλλον πέφτω τελείως έξω και όλοι τους με θεωρούν μάπα!

PCM:  Τι μπορείς να μας πεις για τα επερχόμενα projects σας, το Moebius και το remake του Gabriel Knight; Σχετικά με το τελευταίο, σκεφτήκατε ποτέ την πιθανότητα ενός sequel;

CB: Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που δουλεύουμε σε αυτά! Το Moebius ακολουθεί τον Malachi Rector, έναν αντικέρ που είναι εξαιρετικός στην ανάλυση και αναγνώριση της ιστορίας αντικειμένων, μία κυβερνητική οργάνωση που ενδιαφέρεται για αυτόν και μια ιδιαίτερα μοναδική θεωρία για επαναλαμβανόμενα μοτίβα στην ιστορία. Έχει μια αίσθηση «James Bond» σε ό,τι αφορά τους δυο πρωταγωνιστές και τους μεταξύ τους αστεϊσμούς και πιστεύω πως οι οπαδοί του Gabriel Knight θα το αγαπήσουν. Είμαστε στα τελικά στάδια της δημιουργίας και σχεδιάζουμε να το κυκλοφορήσουμε στις αρχές του επόμενου έτους. Σχετικά με το remake του Gabriel Knight, αισθάνομαι ευλογημένος που συμμετέχω σε αυτό. Είναι αστείο, διότι προσπάθησα δύο φορές για να γίνει αλλά δεν συνέβη, και μια μέρα που δεν το σκεφτόμουν καν επέστρεψε στα χέρια μας, κάτι εκπληκτικό. Αν και είναι ακόμα νωρίς, στοχεύουμε στην κυκλοφορία του στα μισά του 2014. Όσο για το sequel, ναι, σαφώς υπάρχει περίπτωση να το κάνουμε στη συνέχεια, όμως θα εξαρτηθεί από το πόσο καλά θα πάει το remake. Μπορώ να σου πω ότι η ιστορία του θα είναι φανταστική, επομένως αγοράστε πολλές κόπιες, ώστε να μπορέσουμε να δούμε το Gabriel Knight 4!

PCM:  Το περιοδικό μας διαθέτει μία στήλη εκμάθησης adventure game design για επίδοξους δημιουργούς. Θα ήθελες να τους στείλεις ένα μήνυμα;

CB:  Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο πάνω στο θέμα, αλλά αν ήταν να επιλέξω ένα μήνυμα για τους επίδοξους δημιουργούς adventures, αυτό θα ήταν «πάντα να βεβαιώνεσαι πως οι γρίφοι σου είναι λογικοί.» Όλοι λατρεύουμε τους δύσκολους γρίφους και είναι καλό να τους έχουμε, αλλά να θυμάστε πως υπάρχει μία λεπτή γραμμή μεταξύ της δυσκολίας και της απογοήτευσης και απαιτείται ισορροπία. Δώστε στους παίκτες να καταλάβουν ότι βρίσκονται στο σωστό δρόμο. Αν έχουν ιδέες που θέλουν να δοκιμάσουν, αλλά είναι πολύ νωρίς για να δουλέψουν, τουλάχιστον υποδείξτε το τους με σαφήνεια, ώστε να ξέρουν ότι κάνουν τα σωστά βήματα. Μερικά προσεκτικά hints εδώ κι εκεί μπορούν να βοηθήσουν τον παίκτη να μη φτάσει στο σημείο της απογοήτευσης στο οποίο μπορεί να τον χάσετε: Θυμηθείτε ότι 20 χρόνια πριν, που κάτι τέτοιο ήταν ο κανόνας, δεν υπήρχε το Ιnternet ούτε χιλιάδες άλλα παιχνίδια και περισπασμοί. Αν χάσεις τη συμμετοχή του παίκτη σου για ένα δευτερόλεπτο, θα βρεθεί στο Facebook ή το Twitter πριν το καταλάβεις. Επίσης, να δοκιμάζετε το παιχνίδι στο μυαλό σας ενώ το δημιουργείτε. Φανταστείτε τον κόσμο του παιχνιδιού, τι έχετε στο inventory σας, όλα τα πιθανά βήματα που μπορεί να κάνει ο παίκτης σας. Τι θα μπορούσε να επιχειρήσει που να τον αποπροσανατολίσει από τη σωστή λύση, τι λογικές πράξεις θα μπορούσε να δοκιμάσει με άλλα αντικείμενα που θα πρέπει να δουλέψουν. Ψάξτε για πράγματα που συνήθως δεν θα σκεφτόσασταν, γιατί κάποιος άλλος θα το κάνει. Όλα αυτά τα μικρά πράγματα είναι σημαντικά για να φτιάξετε έναν καλύτερο γρίφο. Και να θυμάστε, εύκολο δεν σημαίνει απαραίτητα κακό. Μπορείτε να έχετε εύκολους γρίφους που να κάνουν τους παίκτες να νιώθουν έξυπνοι και να τους δίνουν την αίσθηση του κατορθώματος όταν λυθούν. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για τη δημιουργία καλών γρίφων, αλλά το κοινό σημείο τους είναι ότι όλοι είναι λογικοί, επομένως αυτό μην το βγάζετε ποτέ από το νου σας!

PCM:  Σε ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σου, καλή επιτυχία στα παιχνίδια που ετοιμάζετε.

CB:
  Κι εγώ ευχαριστώ, να μας παρακολουθείτε στη διεύθυνση
www.postudios.com!

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum