ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

PC Master:  Γεια σου, César, σ’ ευχαριστούμε που αποδέχτηκες την πρόσκλησή μας. Θα ήθελες να μας πεις λίγα λόγια για σένα;

César Bittar: Εγώ ευχαριστώ που με καλέσατε! Λοιπόν, πλησιάζω τα 34 και είμαι ανύπαντρος χωρίς παιδιά. Μεγάλωσα σε μια μικρή επαρχιακή πόλη στη Βενεζουέλα, που ονομάζεται Acarigua. Είμαι μεγάλος οπαδός της Sierra, φανατικός παίκτης video games και λατρεύω να ταξιδεύω. Δυστυχώς, δεν έχω έρθει ακόμα στην Ελλάδα, αφού χρειάστηκε να ακυρώσω ένα ταξίδι που είχα προγραμματίσει για εκεί δύο χρόνια πριν. Μου αρέσει πολύ το διάβασμα και οι σειρές στην τηλεόραση. Οι αγαπημένες μου αυτή την εποχή είναι τα «The Walking Dead» και «American Horror Story».

PCM:  Η δουλειά που έκανες στη Phoenix Online σου άνοιξε την πόρτα της βιομηχανίας του gaming, σωστά;

CB: Έτσι είναι. Αρχικά, έπιασα δουλειά στην Activision ως Production Coordinator κι εργάστηκα στο Spiderman 3 και το Marvel Ultimate Alliance 2. Στη συνέχεια, μεταπήδησα στην Telltale και ασχολήθηκα, μεταξύ άλλων, με τα The Tales of Monkey Island και Sam & Max Season 3. Έμαθα πολλά στην Telltale, μου άρεσε πολύ η εταιρεία.


The Silver Lining, η αναβίωση του King’s Quest.

PCM:  Είναι αλήθεια ότι πάνω από όλα είσαι λάτρης των adventure games; Τι είναι αυτό που κατά τη γνώμη σου κάνει το είδος να ξεχωρίζει και πώς αντιδράς όταν ακούς την πλέον δημοφιλή ρήση «τα adventure games έχουν πεθάνει»;

CB:  Φυσικά και είμαι! Νομίζω ότι το πρώτο adventure που έπαιξα ήταν το Larry 1 ή το King’s Quest 3, όταν ήμουν 6 ετών σε ένα πολύ παλιό μηχάνημα. Θυμάμαι όμως ότι κόλλησα πραγματικά με τα computer games όταν απέκτησα ένα 286 με VGA κι αυτή ήταν η περίοδος που με καθόρισε. Ήταν τα χρυσά χρόνια του είδους, η καλύτερη εποχή για να τα απολαύσει κανείς. Μερικά από τα αγαπημένα μου θα έλεγα πως είναι τα Gabriel Knight 1 & 2, King’s Quest 6, Space Quest 5, Day of the Tentacle, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Dreamfall: The Longest Journey, Phantasmagoria – η λίστα είναι μεγάλη! Λατρεύω το είδος διότι είναι το μοναδικό στο οποίο η ιστορία δεν καθορίζεται από τα mechanics του. Δεν χρειάζεται να χτίσεις ένα σενάριο γύρω από έναν τύπο που κρατάει ένα όπλο ή έναν αριθμό από εφήβους που πρέπει να σώσουν τον κόσμο. Επομένως, η ιστορία σου μπορεί να είναι ένα δράμα, μια κωμωδία, μια εκδρομή στο δάσος ή ένα ταξίδι στην Ιαπωνία – τα πάντα και οτιδήποτε. Τα adventures έχουν επιδείξει το μεγαλύτερο εύρος ιστοριών στη βιομηχανία και θεωρώ πως αυτό το γεγονός θα πρέπει να εκτιμηθεί περισσότερο. Δεν πιστεύω ότι θα πεθάνουν ποτέ, γιατί τα adventure games έχουν να κάνουν με ιστορία και η ιστορία θα πεθάνει μόνο όταν το ανθρώπινο είδος πάψει να υπάρχει.

PCM:  Ας μιλήσουμε λίγο για τη σύλληψη του King’s Quest IX: Every Cloak Has A Silver Lining. Ή μήπως δεν μας επιτρέπεται πλέον να χρησιμοποιούμε τον πλήρη τίτλο; Τι ακριβώς συνέβη τότε;

CB:  Για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία, ξεκινήσαμε ως μια ομάδα φανατικών της σειράς King’s Quest, που ήθελε να φτιάξει τη συνέχειά της. Οι βάσεις μπήκαν το 2000, αλλά η κυρίως δουλειά ξεκίνησε το 2002 και εργαστήκαμε για 10 ολόκληρα χρόνια δημιουργώντας μια τεράστια ομάδα από ανθρώπους απ’ όλον τον κόσμο που μας βοήθησαν να φτιάξουμε το παιχνίδι. Το Silver Lining, ο τίτλος στον οποίο καταλήξαμε, ήταν ένα είδος σχολείου για μας: Από εκεί ερχόμαστε, αυτός μας δίδαξε πώς φτιάχνονται τα παιχνίδια κι έτσι θα κατέχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. Επίσης, για πρώτη φορά νιώσαμε τη δύναμη των οπαδών, αφού παραλίγο να μας κλείσουν το project δύο φορές, αλλά χάρη στην υποστήριξή τους μπορέσαμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε. Το πρώτο επεισόδιο κυκλοφόρησε το 2010, ενώ μπορείτε να βρείτε και τα τέσσερα στη διεύθυνση
www.tsl-game.com. Τώρα που μιλάμε, έχουμε μια ομάδα η οποία εργάζεται στο τελευταίο μέρος.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum