ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΤΙ;

PCM:  Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της Fullbright Company;

SG: Κατ’ αρχάς διακοπές! Στη συνέχεια, θα προσπαθήσουμε να αποφασίσουμε πώς θα είναι το επόμενό μας παιχνίδι. Θέλουμε να πάρουμε αυτό που έχουμε και να το επεκτείνουμε με κάποιον καινούργιο και ενδιαφέροντα τρόπο. Η πρόκληση θα είναι να ανακαλύψουμε ποιος θα είναι αυτός! Δεν έχουμε συζητήσει εκτενώς τι θέλουμε να φτιάξουμε στη συνέχεια, μόνο ότι θέλουμε να συνεχίσουμε να εξερευνούμε αυτό που χτίσαμε με το Gone Home και να προσθέσουμε κάτι νέο στην εμπειρία. Κάτι που να το κάνει να φαίνεται φρέσκο και ξεχωριστό, όχι επανάληψη του προηγούμενου. Θα καταλήξουμε σε μία απόφαση μέσα στον επόμενο χρόνο.


Η ιστορία του Gone Home κρύβεται σε μικρά σημειώματα όπως αυτό.

PCM:  Το περιοδικό μας διαθέτει μία στήλη εκμάθησης adventure game design για επίδοξους δημιουργούς. Θα ήθελες να τους στείλεις ένα μήνυμα;

SG: Ασφαλώς! Πάντα να επικεντρώνεστε σε πράγματα που έχουν μία συνέπεια και σας μοιάζουν πιστευτά. Όλοι γνωρίζουμε τους παλιούς γρίφους των adventure games που συχνά ήταν τρομερά πολύπλοκοι και δεν μπορούσες να φανταστείς τη λύση τους με τίποτα. Αν φτιάχνετε ένα adventure, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε καταστάσεις και μοντέλα από τον πραγματικό κόσμο. Παιχνίδια όπως το Walking Dead μάς δείχνουν πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι χωρίς να συμπεριλάβουμε παρανοϊκές λύσεις γρίφων και, παρ’ όλα αυτά, να είναι ένα τρομερά εθιστικό adventure.

PCM:  Steve, σ’ ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που μας διέθεσες και για τις πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις που μας έδωσες.

SG: Εγώ ευχαριστώ! Ήταν μία ιδιαίτερα εποικοδομητική συζήτηση.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum