Γράφει ο Alkis Polyrakis
Απο το τεύχος 289 του PCMaster

ΛΑΜΠΡΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ FULLBRIGHT COMPANY



Όταν ο Steve Gaynor πρότεινε στον Johnnemann Nordhagen και στην Karla Zimonja να αφήσουν την 2K Marin για να προχωρήσουν στη δημιουργία μίας δικής τους εταιρείας development, θα περίμενε κανείς μία πολύ διαφορετική συνέχεια. Άλλωστε, μιλάμε για τρεις ανθρώπους που είχαν εργαστεί για χρόνια πάνω σε μία εξαιρετικά δημοφιλή σειρά first person shooter games, αυτή του BioShock. Τα πλάνα των τριών όμως τους οδήγησαν σε μία πολύ διαφορετική κατεύθυνση και έτσι το παρθενικό project της νεοσύστατης The Fullbright Company ήταν, για να χρησιμοποιήσουμε τον όρο με τον οποίο διαφημίστηκε, «A Story Exploration Video Game».

Πραγματικά, το Gone Home, το οποίο παρουσιάσαμε στο προηγούμενο τεύχος, ήταν ακριβώς αυτό: ένα παιχνίδι εξερεύνησης και οικοδόμησης ιστορίας, μεταμφιεσμένο σε παρουσιαστικό και αίσθηση adventure game. Από το πρώτο δευτερόλεπτο, μας ενθουσίασε με την πρωτοτυπία του. Μία νεαρή κοπέλα στα μέσα της δεκαετίας του ’90 επέστρεφε στο σπίτι της από το εξωτερικό και αντί για τους γονείς και την αδερφή της την περίμενε ένα άδειο σπίτι. Μην έχοντας άλλη επιλογή, άρχισε να εξερευνά ένα ένα τα δωμάτιά του, αναζητώντας στοιχεία που θα της αποκάλυπταν τι τους είχε συμβεί. Μέσα στην απλότητά του, το Gone Home μάς εντυπωσίασε με το πόσο ατμοσφαιρικό και εθιστικό ήταν. Χωρίς να θέτει στο δρόμο μας σχεδόν το παραμικρό εμπόδιο, μας παρακινούσε να τρυπώσουμε και στην πιο απόκρυφη γωνιά του σπιτιού για να την εξερευνήσουμε ενδελεχώς. Όταν το ολοκληρώσαμε, μας γεννήθηκε η επιθυμία να γνωρίσουμε τον άνθρωπο που εμπνεύστηκε αυτό τον τόσο διαφορετικό τρόπο εξιστόρησης. Για καλή μας τύχη, ο Steve αποδέχτηκε την πρόσκληση του περιοδικού μας. Για περισσότερες από δύο ώρες, συζητήσαμε αναλυτικά για τη δημιουργία της πολλά υποσχόμενης αυτής ομάδας. Είπαμε και πολλά που δυστυχώς δεν μπορούμε να σας μεταφέρουμε, διότι εμπίπτουν στην κατηγορία των spoilers και δεν θα θέλαμε να καταστρέψουμε την ιστορία για όσους δεν έχουν παίξει ακόμα το παιχνίδι. Αρκεί να σας πούμε ότι επιβεβαιώσαμε με τη βοήθεια του ίδιου του δημιουργού πως το σενάριο έχει πολύ μεγαλύτερο βάθος από αυτό που φαινομενικά δείχνει, αρκεί να γνωρίζει κανείς να διαβάζει ανάμεσα στις γραμμές.

Share
Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum