Αρχή > PCM Reviews > RPG > Kingdoms of Amalur: Reckoning
Γράφει ο Γιώργος Δεμπεγιώτης
Απο το τεύχος 269 του PCMaster

 

Το Kingdoms of Amalur, παρ’ όλο που είχε παρουσιαστεί την αυγή της περασμένης χρονιάς με εκτενή gameplay demos, δεν κατόρθωσε να ξεχωρίσει στα μάτια του κοινού. Βλέπετε, όλος ο κόσμος είχε τα βλέμματα του στραμμένα στο Witcher 2 και στο Skyrim, στους δύο RPG–κολοσσούς του 2011 που, δικαιολογημένα, έκλεψαν τις καρδιές των οπαδών του είδους. Δεν ήταν λίγοι όμως αυτοί που συγκράτησαν το παιχνίδι στην άκρη του μυαλού τους, καθώς τα ονόματα που βρίσκονταν πίσω από τη δημιουργία του δεν ήταν καθόλου ευκαταφρόνητα. Ιστορία και κόσμος γεννημένα από την πένα του γνωστού συγγραφέα R.A. Salvatore, σχεδιασμός χαρακτήρων και artwork από το διάσημο για τη δουλειά του στο κόμιξ «Spawn», Todd McFarlane και τον lead designer των Morrowind/Oblivion (και όχι μόνο), Ken Rolston, να εκτελεί χρέη game designer.

Βέβαια, στο άκουσμα αυτών των ονομάτων κρατήσαμε μικρό καλάθι, γιατί όπως λέει και η γνωστή παροιμία «όπου λαλούν πολλοί κοκόροι, αργεί να ξημερώσει», ακριβώς όπως συμβαίνει και στη μουσική βιομηχανία με τα διάφορα υποτιθέμενα «supergroups» τα οποία κυκλοφορούν συνήθως δίσκους «σούπες». Το αποτέλεσμα όμως της σύμπραξης αυτών των τριών κυρίων αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα και διαψεύδει πανηγυρικά την προαναφερθείσα παροιμία. Το Kingdoms of Amalur είναι ένα action/RPG που εύκολα κερδίζει μία θέση στα καλύτερα παιχνίδια της χρονιάς.

Γράψτε τα Σχόλια σας ...
Για να κάνετε σχόλιο πρέπει να κάνετε login στο Forum
8989
%%
Ανάπτυξη:  EA
Έκδοση:  EA
Διάθεση:  EA Hellas
Είδος:  RPG
Παίκτες:  1
Επισκεφτείτε το επίσημο Website
Ελάχιστες Απαιτήσεις:  2.2GHz Intel Core 2 Duo or 2.6GHz AMD Athlon 64 X2 5000+, 1G...